Leveringsvoorwaarden / Retouren
Retouren
U kunt sommige producten retourneren. Wanneer de verpakking ongeopend en de verpakking en het product onbeschadigd zijn, en het product niet gebruikt is (ook niet heel even om te testen of het onderdeel een storing verhelpt). Wanneer er in de artikelomschrijving staat beschreven: "Dit artikel wordt speciaal voor u besteld en derhalve niet retour genomen of geruild.", kunt u het artikel niet ruilen of retourneren.
Wij willen u graag helpen om, vóórdat u bestelt, vast te stellen of u het juiste onderdeel heeft. Dit doen wij door duidelijke foto’s en tekening te plaatsten. Wanneer u toch twijfelt kunt ons een foto van uw apparaat, van het typeplaatje en van het onderdeel sturen. Bij voorkeur via Whatsapp, (+31132400015) en met graag scherpe foto’s. Wij helpen u dan om het juiste onderdeel te selecteren.
Wij leveren wat u bestelt. Wanneer u retourneert vergoeden wij u de verzendkosten niet. Niet de uwe, en niet de onze. Bovendien maken wij kosten voor het verzenden, factureren, boeken, retour ontvangen, controleren, terug storten, crediteren, opnieuw boeken en opruimen van uw bestelling. Hiervoor rekenen wij 30 % van het aanschafbedrag, met een minimum van € 25,00, retour kosten, welke wij in mindering brengen op uw creditering.
U kunt uw producten zenden aan:
Gastronique B.V.
o.v.v retour + uw ordernummer
Vrijthof 11
5081CA Hilvarenbeek
Nederland
Vergeet niet te vermelden:
- Uw bankgegevens (IBAN, BIC en tenaamstelling)
- Uw ordernummer (dat vindt u op de pakbon en in de orderbevestiging)
Op het moment dat wij de zending retour ontvangen, controleren we de inhoud op eventuele beschadigingen of onvolkomendheden.
Algemene voorwaarden:
Betrouwbaarheid is voor ons van groot belang. U als klant moet weten waar u aan toe bent wanneer u iets bestelt, wil bestellen of besteld heeft. Result Service wil graag dienstbaar zijn en wij leveren dan ook maatwerk. Alle orders worden met de grootste zorg verpakt zodat uw product 100% zeker ongeschonden uw voordeur bereikt. U kunt bij ons adviezen inwinnen over de onderdelen die u nodig heeft van uw apparatuur en wij gaan graag dat ene stapje verder om te zorgen dat u vindt wat u nodig heeft. Wij willen graag dat onze klanten weten wat ze kunnen verwachten zodat er nooit vervelende verrassingen kunnen ontstaan. U mag minimaal het volgende van ons verwachten:
Artikel op voorraad:
Indien u op werkdagen voor 16.30u bestelt en wanneer wij een artikel op voorraad hebben, dan heeft u de bestelling normaal gesproken de volgende werkdag in huis. Alles wat wij doen is hand- en maatwerk. Omdat onze voorraad handmatig wordt bijgehouden, kan het helaas mogelijk voorkomen dat een artikel toch niet op voorraad blijkt te zijn, terwijl dat wel op de artikelpagina vermeld staat. Mocht dat het geval zijn, dan krijgt u van ons altijd dezelfde dag nog bericht over de levertijd die wij verwachten met de mogelijkheid om de bestelling eventueel te annuleren of aan te passen.
"levertijd 2-5 (of meer) werkdagen"
Bij een aantal merken van apparatuur, moeten onderdelen worden geïmporteerd. Wanneer dit het geval is, kunt u rekenen op een levertijd van een aantal werkdagen. Meestal tussen de 2 en 5. Dit is echter altijd een schatting. Het grootste deel van de onderdelen is vaak binnen een paar dagen binnen, maar het kan wel voorkomen dat een relatief weinig gebruikt onderdeel wat langer op zich laat wachten. Ook dan krijgt u altijd van ons bericht, zodat u weet wat u van ons kan verwachten en uw eigen planning daarop kan aanpassen.
Artikelen zonder dat er een levertijd vermeld staat
Als er geen levertijd bij een product vermeld staat is dit product doorgaans niet op voorraad en moet dit speciaal voor u besteld worden. Dit zal enkele dagen tot enkele weken in beslag nemen, afhankelijk van het product. Als u wilt weten wanneer een product geleverd kan worden kunt u ons altijd een whatsappje sturen, e-mailen of bellen (zie contactpagina)
Deze spullen worden speciaal voor u besteld en worden daarom niet retour genomen! (tenzij anders vermeld)
Artikelen die niet in de webshop beschikbaar of vindbaar zijn
Zoekt u een artikel dat u niet in de webshop terug kan vinden? Grote kans dat wij het toch kunnen leveren! Als u een specifiek artikel of onderdeel zoekt, dan mag u altijd om een prijsopgave vragen. Ook als u eigenlijk niet zeker weet hoe het onderdeel heet dat u nodig heeft. Wij vragen u in dat geval dan het volgende te doen:
1. Maak foto's van de volgende zaken:
- De machine in zijn geheel
- Het typeplaatje (waar modelnummer, serienummer, etc. op staan)
- Het onderdeel dat u wil vervangen (indien u het nog in bezit heeft, uiteraard)
2. Stuur deze foto's naar info@gastronique.nl met daarbij uw vraag.
Wij zullen dan voor u het betreffende onderdeel zoeken. Mochten wij het specifieke onderdeel niet in het assortiment hebben, dan nemen we dat op of vinden wij voor u een passend alternatief. Ook als dat bij de concurrent blijkt te zijn. Wij streven ernaar om uw binnen een werkdag van een reactie te voorzien waar u wat aan heeft!
Leveringen België - Levertijden
Voor zendingen naar België gelden andere leveringstijden. Over het algemeen worden pakketten de volgende werkdag geleverd in zowel Nederland als België, maar soms merken we toch een vertraging van een dag naar België.
Contact
Bedrijfsgegevens:
Result Service is een handelsnaam van:
Gastronique B.V.
Stefan van Valen
Vrijthof 11
5081CA Hilvarenbeek
Nederland
bel of whatsapp naar +31132400015
email naar info@gastronique.nl
Kvk 80533698
BTW NL861705142B01
openingstijden kantoor: maandag - vrijdag 09:00 - 17:00 uur
Contact
bel of whatsapp:
+31132400015
info@gastronique.nl
stuur foto's van:
het apparaat
het typeplaatje
het onderdeel
NIEUWS: (17-05-2021)
Onze nieuwe shop is live.
+15.000 onderdelen